Πτήση "ρουτίνας" προς τον θάνατο


Τι προκάλεσε τη συντριβή του ελικοπτέρου στο Σαραντάπορο Ελασσόνας. Το «θαύμα» με τη διάσωση της 26χρονης υπαξιωματικού.

Η χαμηλή νέφωση και ένα καλώδιο που βρέθηκε ψηλότερα απ’ όσο υπολόγισαν οι χειριστές και μετατράπηκε σε «αγχόνη» που «έπνιξε» το ελικόπτερο Χιούι και μαζί του τέσσερις αξιωματικούς ήταν οι αιτίες της τραγωδίας που έπληξε τις Ένοπλες Δυνάμεις και την Αεροπορία Στρατού. Αυτό είναι το συμπέρασμα που έχει προκύψει από τις πρώτες έρευνες των εμπειρογνωμόνων της Αεροπορίας Στρατού που έχουν αναλάβει να διερευνήσουν τι ήταν αυτό που προκάλεσε τη συντριβή του ελικοπτέρου χθες στο Σαραντάπορο Ελασσόνας.

Η πτήση του Χιούι ήταν από αυτές που οι χειριστές χαρακτηρίζουν «πτήσεις ρουτί­νας» για την επιτήρηση περιοχών της ελληνοαλβανικής μεθορίου, θα συνδυαζόταν με τις πασχαλινές ευχές της ηγεσίας προς το προσωπικό που υπηρετεί στην περιοχή. Για αυτό και στο ελικόπτερο επέβαινε ο υποδι­οικητής της Στρατιάς, υποστράτηγος Ιωάν­νης Τζανιδάκης.

Το ελικόπτερο απογειώθηκε από τη Λάρισα με χειριστές τον Δημοσθένη Γού­λα (1.620 ώρες πτήσης στα Χιούι) και τον Κωνσταντίνο Χατζή (405 ώρες πτήσης) και με επιβαίνοντες τον υποστράτηγο Τζανιδάκη, τον συνταγματάρχη Θωμά Αδάμου και την αρχιλοχία Βασιλική Πλεξίδα, ιπτάμε­νη μηχανικό.

Προορισμός ήταν η Κοζάνη. Στις 7.50 το πρωί το ελικόπτερο χάθηκε από τις οθόνες των ραντάρ. Τα Χιούι είναι παλιά ελικόπτε­ρα, έχουν όμως ένα πλεονέκτημα: μπορούν σχετικά εύκολα, σε σύγκριση με τα πιο σύγχρονα, να κάνουν αναγκαστικές προσγειώ­σεις. Η πρώτη ελπίδα όλων όσοι παρακολου­θούσαν την πτήση του και διαπίστωσαν την εξαφάνισή του από τις οθόνες των ραντάρ ήταν αυτή. Ωστόσο, όσο τα λεπτά περνού­σαν χωρίς να υπάρχει κάποια επικοινωνία με τους χειριστές του ελικοπτέρου, γινόταν αντιληπτό ότι κάτι κακό είχε συμβεί.

Η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης απέ­δωσε καρπούς λίγο πριν από τις 11 το πρωί. Ένα ελικόπτερο Super Puma εντόπισε τα συντρίμμια του γέρικου Χιούι. Δίπλα σε αυτά το πλήρωμα του Super Puma εντόπισε σώα, αλλά τραυματισμένη, την αρχιλοχία μηχανι­κό Β. Πλεξίδα. Από θαύμα αλλά κι επειδή κατάλαβε κάποια κλάσματα του δευτερολέ­πτου πριν από τους υπολοίπους τη συντρι­βή, σώθηκε!

Καθυστέρηση

Θέμα καθυστέρησης εντοπισμού του ελικοπτέ­ρου Χιούι έχει τεθεί μετά την παράθεση του χρονολογίου των ερευνών. Στις 7.38 στο ΓΕΣ φθά­νει η αναφορά για απώλεια επαφής. Μέχρι την προβλεπόμενη ώρα προσγείωσης φαίνεται ότι καμία ενέργεια δεν έγινε. Και το ερώτημα είναι «γιατί;». Ο προβλεπόμενος χρόνος προσγειώσεώς του ήταν 8.50. Από τις 7.38 μέχρι και τις 9.00 το πρωί φαίνεται ότι κάποιοι στο ΓΕΣ πίστευαν ή ήθελαν να πιστεύουν ότι το ελικόπτερο Χιούι έχει κάνει «κάπου αναγκαστική προσγείωση»!

Μόλις στις 9.00 το πρωί δίδεται πράσινο φως για έναρξη επιχείρησης έρευνας-διάσωσης. Στις 9.03 ζητήθηκε από δύο F-16 να πετάξουν στην περιοχή και ταυτόχρονα δόθηκε εντολή σε ελικό­πτερα Super Puma και σε αεροσκάφη C-130 και Canadair. Τελικά, χρειάστηκε η αναφορά ενός συνεργείου της ΔΕΗ στις 10.15 το πρωί για να επιβεβαιωθεί η θέση πτώσης του ελικοπτέρου. Το πρώτο Super Puma έφθασε στην περιοχή λίγα λεπτά πριν από τις 11.00. Στις 11.03 δόθηκε η αναφορά ότι υπάρχουν τέσσερις νεκροί και ότι μόνο η αρχιλοχίας είχε επιβιώσει.

Είναι προφανές από το επίσημο χρονολόγιο ότι υπήρξε σημαντική καθυστέρηση στην κινητοποίηση του στρατού για τον εντοπισμό του ελικοπτέρου Χιούι. Οι καιρικές συνθή­κες δεν ήταν απαγορευτικές για την πτήση του Χιούι. Δεν ήταν όμως και οι ιδανικές. Η χαμη­λή νέφωση ήταν ένα πρόβλημα που ανάγκα­σε, όπως φαίνεται, τους χειριστές να πετάξουν λίγο χαμηλότερα. Με την ορατότητα να είναι δύσκολη, το καλώδιο της ΔΕΗ δεν έγινε εγκαί­ρως αντιληπτό. Το ελικόπτερο έπεσε πάνω του, έχασε την πτητική του ισορροπία και συνετρίβη, χωρίς οι χειριστές να έχουν περιθώριο διορ­θωτικών κινήσεων.

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ, ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΑ

Πετούσε χαμηλά σε ένα πολύ δύσκολο σημείο»

ΒΕΒΑΙΟΣ ότι το μοιραίο ελικόπτερο πετούσε σε μικρή απόσταση από το έδαφος εμφανίζεται ο εμπειρογνώμο­νας αεροπορικών ατυχημάτων Παντελής Φραγκούλης, τονίζοντας παράλληλα την υψηλή επικινδυνότητα που έχει για τις πτήσεις των ελικοπτέρων η περιο­χή του Σαρανταπόρου. «Εκείνη την ώρα επικρατούσε χαμηλή νέφωση, για αυτό είναι δεδομένο ότι το ελι­κόπτερο πετούσε χαμηλά. Οι πιλότοι των Χιούι άλλω­στε έχουν εκπαιδευτεί να πετούν και σε απόσταση ανα­πνοής από το έδαφος», δήλωσε στις «Ειδήσεις» ο Π. Φραγκούλης. «Το Σαραντάπορο θεωρείται ένα πολύ δύσκολο σημείο. Δημιουργούνται συχνά αναταράξεις και καθοδικά ρεύματα αέρα. Πάντως, πρέπει να τονί­σω ότι τα Χιούι είναι πολύ αξιόπιστα ελικόπτερα και συντηρούνται άριστα από τις Ένοπλες Δυνάμεις», κατα­λήγει ο εμπειρογνώμονας.

Του ΠΑΡΙ ΚΑΡΒΟΥΝΟΠΟΥΛΟΥ

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ

 «Σώθηκε από θαύμα»

«ΕΙΧΕ άγιο η Βίκυ. Όλοι στο χωριό συμφωνού­με ότι σώθηκε με θεϊκή παρέμβαση. Μακάρι να ήταν και τα άλλα παιδιά τόσο τυχερά όσο εκείνη», λέει στις «Ειδήσεις» ο Νικόλαος Πλε­ξίδας, θείος της 26χρονης υπαξιωματικού του Ελληνικού Στρατού που επιβίωσε από τη συντριβή του ελικοπτέρου στο Σαραντάπορο Ελασσόνας. Η κοπέλα σώθηκε σαν από θαύμα, καθώς, όπως περιέγραψε η μητέρα της, εκτι­νάχθηκε με το κάθισμά της έξω από το ελικό­πτερο κατά τη συντριβή και προσγειώθηκε στο έδαφος με μοναδικό τραύμα ένα κάταγμα στη μέση της. Μάλιστα, όπως περιέγραψαν οι διασώστες που εντόπισαν ζωντανή τη Β. Πλεξίδα, βρισκόταν με το κάθισμα σε όρθια θέση ανά­μεσα στα συντρίμμια του ελικοπτέρου, έχοντας υποστεί σοβαρό σοκ. «Ακούσαμε ότι είχε ένα μικρό κάταγμα και μώλωπες. Έχουμε συγκλονι­στεί όλοι. αφού πριν από λίγες μέρες την είχα­με δει στο χωριό με τον σύζυγό της για τις δια­κοπές του Πάσχα», λέει ο θείος της, ο οποίος ζει μόνιμα στο Μεγαλοχώρι Τρικάλων.

■ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ

ΙΩΑΝΝΗΣ Τζανιδάκης, Θωμάς Αδάμου, Δημοσθένης Γούλας, Κωνσταντίνος Χατζής. Τέσσερις άνδρες, οικογενειάρχες, υποδειγματικά στελέχη του Ελλη­νικού Στρατού, που το νήμα της ζωής τους έμελλε να κοπεί απρόσμενα σης 7.48 χθες το πρωί, βυθίζοντας στο πένθος τις Ένοπλες Δυνάμεις και τους οικείους τους.

Ο 55ΧΡΟΝΟΣ υποστράτηγος Ιωάν­νης Τζανιδάκης καταγόταν από την Ελεύθερνα Ρέθυμνου και ήταν πατέ­ρας δύο παιδιών. Αποφοίτησε από τη Σχολή Ευελπίδων το 1984, ενώ είχε διατελέσει διοικητής στην 24η Τεθωρακισμένη Ταξιαρχία και υπα­σπιστής του υφυπουργού Άμυνας Ιωάννη Πλακιωτάκη από το 2007 μέχρι το 2009. Μόλις πριν από έναν μήνα προήχθη στον βαθμό του υποστράτηγου και τοποθετήθηκε ως υπο­διοικητής της 1ης Στρατιάς. «Έφυγε νωρίς, χωρίς να προλάβει να προ­σφέρει όλα όσα μπορούσε στην οικο­γένεια και στο στράτευμα», δήλω­σε ο συγγενής του και ταξίαρχος εν αποστρατεία Κώστας Χατζηθωμάς.

■ Ο ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ Θωμάς Αδάμου,

50 ετών, από το Παλαιοκκλήσι Καρδίτσας, ήταν πατέρας τριών παιδιών. Υπηρετούσε ως διευθυντής στη Διεύθυνση Πληροφοριών Ασφαλείας στην 1η Στρατιά. Είχε προαχθεί στον βαθμό του συνταγματάρχη μόλις πριν από έναν χρόνο, τον Μάρτιο του 2016.

ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ του ελικοπτέρου ήταν ο Δημοσθένης Γούλας, ταγματάρχης και πατέρας δύο μικρών κοριτσιών, με καταγωγή από την Αργιθέα Καρδίτσας. Αν και μόλις 39 ετών, θεωρούνταν πολύ έμπειρος πιλότος, καθώς είχε στο ενεργητικό του 1.600 ώρες πτήσης. «Προσπάθησα να τον αποτρέψω να πάει στην Αεροπορία Στρατού, αλλά εκείνος ήταν πιο θαρραλέος από εμένα», δήλωσε ο τραγικός πατέρας του, Γιώργος Γούλας.

ΝΕΟΤΕΡΟΣ όλων ήταν ο Κωνσταντίνος Χατζής από τη Φαλάνη της Λάρισας. Ο 29χρονος υπολοχαγός της Αεροπορίας Στρατού είχε παντρευτεί τον Αύγουστο του 2016, οκτώ μήνες πριν από τον τραγικό του θάνατο.

Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΟΝΤΉ

«Ψάχναμε στις ρεματιές για το ελικόπτερο»

ΟΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ των αυτοπτών μαρτύρων για τη μοιραία πορεία του ελικοπτέρου είναι συγκλονιστι­κές. «Λίγο πριν από τις οκτώ το πρωί είδαμε για πρώ­τη φορά το ελικόπτερο να πετά σε ασυνήθιστα μικρό ύψος. Είχε έντονη ομίχλη και πολλά σύννεφα. Όλοι προσπαθούσαμε να καταλάβουμε τι ακριβώς συμ­βαίνει», περιγράφει ο Κώστας Γαλάρας, υπάλληλος στο ΚΕΠ Σαρανταπόρου. «Σε κάποια στιγμή λόγω της ομίχλης χάθηκε από το οπτικό μας πεδίο. Ξαφνικά έγινε διακοπή ρεύματος και φανταστήκαμε ότι το ελι­κόπτερο έπεσε πάνω στο δίκτυο ηλεκτροδότησης». Η αίσθησή τους επιβεβαιώθηκε αργότερα, καθώς πληροφορήθηκαν ότι τα οκτώ χωριά της δημοτικής ενότητας του Σαρανταπόρου δεν είχαν ρεύμα για χρονικό διάστημα τριών ωρών. «Τόσο οι κάτοικοι όσο και οι τοπικές Αρχές κινητοποιήθηκαν αμέσως και έψαχναν μέσα στις ρεματιές για το ελικόπτερο. Το τραγικό αυτό σκηνικό προκάλεσε μεγάλη λύπη σε όλους μας», συμπληρώνει.

Στην αγωνιώδη αναζήτηση του ελικοπτέρου μπήκε αμέσως και ο Γιάννης Βαΐτσης, πρόεδρός της τοπικής κοινότητας Σαρανταπόρου. «Δεν είχα καταλάβει τι έγινε, μέχρι που ειδοποιήθηκα από την Αστυνομία. Αμέσως μπήκα στο αυτοκίνητό μου για να ψάξω για το ελικόπτερο. Έπεσε στον δρόμο για Ελασσόνα στα όρια Θεσσαλίας και Μακεδονί­ας», αναφέρει. Ο ίδιος προσπάθησε να πλησιάσει στο δύσβατο σημείο της συντριβής, αφού συνάντη­σε ένα συνεργείο της ΔΕΗ. «Φτάσαμε σε απόσταση παραπάνω από 20 μέτρα. Παντού υπήρχαν κομμέ­να καλώδια και συντρίμμια και δεν τολμήσαμε να παμε πιο κοντά. Τότε σε έναν κενό χώρο ανάψαμε μια μικρή φωτιά, ώστε να γίνει αντιληπτό το σημείο από το διασωστικό ελικόπτερο που έψαχνε. Στη συνέ­χεια έφτασε η Αστυνομία και απέκλεισε την περιο­χή», εξηγεί ο Γ. Βαΐτσης.

Όμως, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει τέτοιο δυστύχημα. Στις 15 Σεπτεμβρίου 1994, λίγο μετά το ηλιοβασίλεμα, ελικόπτερο Χιούι με τριμε­λές πλήρωμα και επιβαίνοντες επτά δασοκομάντος είχε απογειωθεί από τη βάση του για να τους μετα­φέρει για κατάσβεση δασικής πυρκαγιάς στην περι­οχή Περιστεριά του Αιγείρου Δράμας. Στην επιστρο­φή προς την Καβάλα το ελικόπτερο προσέκρουσε σε ηλεκτροφόρα καλώδια και έπεσε σε βραχώδη περι­οχή. Όλοι οι επιβαίνοντες σκοτώθηκαν.

Θέμα παλαιότητας

Τα αμερικανικά ελικόπτερα Χιούι άρχισαν να παράγονται μαζικά το 1967. 0 Ελληνικός Στρατός άρχισε να παραλαμβάνει τα πρώτα Χιούι το 1969 και έφτα­σε κάποια εποχή να διαθέτει 100 τέτοια ελικόπτερα. Τις δεκαετίες ΄80 και ΄90 τα ελικόπτερα Χιούι ήταν πρώτης γραμμής. Οι Αμερικανοί άρχισαν να τα απο­σύρουν μαζικά από το 2004.

Η Ελλάδα δεν πρόλαβε να τα αποσύρει λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά και του φιάσκου της αγο­ράς των ελικοπτέρων ΝΗ-90, τα οποία παραγγέλθηκαν επί Γιάννου Παπαντωνίου, πληρώθηκαν, αλλά... δεν πετάνε!

Το Χιούι είναι παλιό ελικόπτερο, το οποίο όμως συντηρείται από τον Ελληνικό Στρατό. Ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος πετά σχεδόν αποκλειστικά με Χιούι, παρά τις επισημάνσεις στρατιωτικών που του ζητούν να μην επιλέγει το μονοκινητήριο αμε­ρικανικό ελικόπτερο, αλλά κάποιο νεότερης γενιάς.

Του ΛΑΜΠΡΟΥ ΖΑΧΑΡΗ
(ΕΙΔΗΣΕΙΣ-20/04/2017)

__________________
Υ.Γ.: Το παρόν άρθρο δημιουργήθηκε σε μορφή κειμένου (με κόπο και σε βάρος της πρεσβυωπίας μας) από το ιστολόγιο μας, όπως συμβαίνει ΠΑΝΤΑ σε άρθρα εφημερίδων ή περιοδικών. Παρακαλούνται όποια «μεγάλα» site ή blog ή διάφορες ενώσεις τα αναδημοσιεύουν να βάζουν την πηγή του ιστολογίου μας ώστε να τηρείται η στοιχειώδης δεοντολογία! Οι αναρτήσεις στο ιστολόγιο μας δεν αποτελούν θέση ή άποψη δική μας άλλα Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών. Ιδιαίτερα άρθρα που αφορούν τις Ένοπλες Δυνάμεις - Σώματα Ασφαλείας και τους Αποστράτους των.

3 σχόλια:

  1. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ ΧΑΜΗΛΗ ΠΤΗΣΗ
    Βασιλική Πλεξίδα: «Πετούσαμε χαμηλά - Ακούμπησε στα καλώδια της ΔΕΗ και έχασε την ισορροπία του» 07:5220/04/2017
    http://www.pronews.gr/portal/20170420/world/aeroporika-atyhimata/36/fos-stin-ptosi-toy-uh-1h-apo-tin-neari-arhilohia-petoysame
    ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΜΑΣ > ΣΚΑΣΜΟΣ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΑΝ< ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ-ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΝ-
    Είναι δυνατό, ύστερα από επτά χρόνια τέτοιας συμφοράς, να υπάρχουν ακόμα στο προσκήνιο οι φυσικοί αυτουργοί του βασανισμού μας, οργανωμένοι στα ίδια δυσώνυμα για τον λαό μας κόμματα; Να μας κουνάει το δάχτυλο η κυρία Φώφη, διάδοχος του πρωτουργού της ολεθριότητας, να μαίνεται για εκλογές και πάλι ο κ. Μητσοτάκης, ένα μόλις χρόνο μετά τον εφιάλτη της εξουσιολαγνείας Σαμαρά,
    Κατάστρεψαν τις ζωές μας, βύθισαν μια ολόκληρη κοινωνία σε εξαθλίωση και πανικό, σε εφιάλτη εξωφρενικού υπερδανεισμού που θα κρατάει σε υποτέλεια και τα τρισέγγονά μας, με χαμένη την εθνική ανεξαρτησία και ατιμασμένο, της ντροπής, το όνομα των Ελλήνων.
    Για να έρθουμε λοιπόν στο ΄΄τώρα΄΄ Μεταρρυθμίσεις
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΟΙ ΧΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΠΑΞ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ 18 ΕΤΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΚΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ -ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΕΝ ΩΡΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ-ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΣΤΗ ΝΗΣΟ ΚΙΝΑΡΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΘΑΝΑΤΟ > ΜΗ < ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΛΕΣ ΛΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΓΙΑ....ΚΑΦΕ ΜΕ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΠΤΕΡΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΡΕΛΑΘΕΙ-
    Σύνταξη ντροπής στις οικογένειες των ηρώων στην Κίναρο - (STAR 21.2.2017)
    https://www.youtube.com/watch?v=zF7akeRe9To



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για το τροχαίο που έγινε στη Μαλακάσα δηλαδή,τι να πούμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ-ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΔ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ σε ωρες ΠΤΗΤΙΚΟΎ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΟΔΙΚΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ, ΕΛΕΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ?
    Νομίζω ότι κατι δεν παει καλα στην Ασφάλεια πτησεων και εδάφους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο. Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ 23 ΙΑΝ. 2010

EΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

 
Copyright © 2016. ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ Published by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ
-->